Grąžinimas
Mes siūlome nemokamą grąžinimą klientams Europos Sąjungos šalyse.
Norint grąžinti vieną ar daugiau prekių iš užsakymo, jos turi atitikti visas šias sąlygas:
-
Prašymą grąžinti prekes reikia pateikti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo datos.
-
Daiktai turi būti pradinės būklės, nenaudotos, ar kitaip nepakeistos.
-
Avalynė turi būti dedama į originalią batų dėžutę ir supakuota, kad transportavimo metu nebūtų pažeista pakuotė.|
L’ORMA pasilieka teisę atmesti bet kokius grąžinamus produktus, kurie neatitinka aukščiau nurodytos grąžinimo politikos. Jei prekės neatitinka nurodytų grąžinimo sąlygų, jos bus grąžintos pradiniu adresu ir pinigai negrąžinami. Norėdami to išvengti, susisiekite su mumis el. paštu info@lorma.lt ir išspręskime iškilusias problemas, susijusias su norima grąžinti preke (-ėmis).
Grąžinimo procesas
1 Žingsnis
Susisiekite su mumis el.paštu info@lorma.lt ir informuokire apie savo sprendimą grąžinti prekes.
2 Žingsnis
Informaciją su instrukcijomis kaip grąžinti prekę (-es) iš mūsų gausite per 1-3 darbo dienas. Jei nerandate šio el. laiško, patikrinkite savo šlamšto ir šiukšlių aplankus.
3 Žingsnis
Įvykdykite pateiktas instrukcijas arba pasinaudokite Omniva paslauga pagal susitarimą.
Keitimai
L'ORMA nesiūlo tiesioginio prekių keitimo. Grąžinkite prekes, kad būtų grąžinti pinigai, ir kuo greičiau pateikite naują pageidaujamos (-ų) prekės (-ių) užsakymą.
Pinigų grąžinimo taisyklės
Kai grąžinamų batų kokybė bus patikrinta ir patvirtinta, L’ORMA grąžins pinigus pradiniu mokėjimo būdu ir atsiųs jums patvirtinimo el. laišką. Gavus grąžintą prekę, pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 5 darbo dienų. Jūsų bankas taip pat gali užtrukti ilgiau parodytu jums grąžinimą, kol vyksta operacijos apdorojimas.